Træn dig til større bryster

Denne artikel indeholder reklamelinks

Måske er du en af de kvinder, som absolut ingen bryster har. Her er det bedste og billigste råd til, hvordan du kan komme af med strygebrættet blot ved at træne de helt rigtige muskler.

Det er ikke altid nødvendigt at lægge sig under kniven, for at få de perfekte flotte bryster. Desværre går alt for mange kvinder rundt med alt for lav selvtillid og mange gange skyldes dette deres alt for flade barm. Der er dog et vigtigt trick at vide, hvis man gerne selv vil gøre en god indsats, for at få lavet om på dette.

Træn de rigtige muskler

Det er faktisk muligt, at få barmen til at se større ud ved at træne korrekt. Derved er det altså ikke en nødvendighed, at lægge sig under kniven og ofre dyre domme på implantater for at få den perfekte barm. Selv hvis du vælger en operation, så kan det være vigtigt at træne selv samme muskler, for at den bliver helt og aldeles gennemført – så hvorfor ikke gå i gang med denne træning med det samme og se, hvilken forskel det kan gøre for dig?

Løft af vægte

Det første du skal gøre, er, at lægge dig på ryggen på en yoga måtte, hvor du kan ligge godt og solidt, uden dine knogler nager mod dit hårde gulv. Denne øvelse kræver, at du har cirka 2,5 kilo vægt i hver hånd. Det er selvfølgelig nemmest med håndvægte, men sandsække eller plastflasker der er fyldte med sand, kan også anvendes. Armene skal være strakt ud og gå parallelt med skuldrene. Løft nu vægtene over dig selv så langt op, at de mødes på midten. Denne øvelse skal du lave ti gentagelser af.

De originale armstræk

Andet punkt i træningen handler om ganske almindelige armstræk eller armbøjninger, som de også kaldes. Disse spiller en væsentlig rolle i forhold til træningen af dine brystmuskler. Når du lægger dig på gulvet, så skal dine håndflader ligge fladt mod gulvet og derefter skal du bøje i albuerne, således at de på den måde ender i skulderniveau. Benene skal være strakte, således at tæerne står fast i gulvet. Løft nu dig selv ved hjælp af kraften i dine arme og mavemuskler. Denne øvelse skal du gentage fem gange.

Vægtøvelse på stol

Den tredje øvelse er en meget enkel øvelse, men stadig meget effektiv. Her skal du sætte dig godt til rette på en stol og lade armene hænge ned langs siderne. Du skal sidde oprejst på stolen med begge ben i jorden. Hvis ikke det er muligt at nå jorden med fødderne, så sæt dig lidt længere ud på kanten eller tag en skammel dine fødder kan hvile på. Mens du holder denne position, skal du løfte en vægt i hver hånd på cirka 2,5 kilo. De skal løftes således, at du lader armene køre parallelt med dine skuldre. Mens du holder denne position, skal du tælle langsomt til fem. Lav gerne tre sæt af fem gentagelse af denne øvelse.

Rotér dine arme

Denne øvelse vil du nok betragte som den nemmeste. Her handler det om, at rotere i armene. Du skal blot rotere armene på skift. Først skal rotér den ene arm tyve gange og derefter byt til den anden. Afslut gerne med at rotere begge arme.